Jumat, 09 November 2012

Untukmu Calon Imamku

Bismillah...

khaifa khaluk ya akhy ???


calon imamku...

Ada bisikan doa yang slalu kuselipkan namamu disetiap sujudku,semoga ALLAH slalu melindungi Dan menambah keimananmu...

Memeliharamu dari perbuatan dosa,Dan menjadikanmu kian dewasa Dan sebijaksana...

Yaa ALLAH..sekiranya kelak engkau persatukan aku dg dia,berilah kekuatan Dan keyakinan untuk terus bersamanya...

Sekiranya dia adalah kelak suami yg akan membimbing tanganku dititian-Mu..karuniakanlah aku sifat kasih Dan ridha atas segala perbuatan nya...

Sekira nya kelak dia adalah bidadara untukku Di JANAAH MU..limpahkanlah aku dg sifat tunduk Dan tawadhu akan segala perintahnya...

Sekiranya kelak dia adalah yg terbaik untukku didunia MU..peliharalah tingkah laku serta kata"ku dari menyakiti perasaan nya.

Sekiranya kelak dia adalah jodoh yg dirahmati Oleh-MU..Berikan aku kesabaran untuk menghadapi segala macam masalah...

Tunjukanlah aku jalan yg terbaik,untuk aku arungi segala dugaan MU..

Yaa ALLAH....

Sesungguhnya aku lemah tanpa petunjuk-Mu

aku buta tanpa bimbingan-Mu

Aku cacat tanpa hidayah-Mu

Aku hina tanpa rahmat-Mu

Bimbinglah aku untuk menjadi istri sholeha,,yang menjadi penyejuk suami,menjadi pelindung kasih putra,putriku nanti...aamiin

salam santun penuh kasih..

Uhibbukum fillah...

Tidak ada komentar:

Posting Komentar